Apskate līdz Novembrim, Latvijā kopš 2018 gada.
Motora siksnas mainītas 2019 gada septembrī.
Pāris mēnešus atpakaļ mainīti gan priekšējie, gan aizmugurējie bremžu diski un kluči.
Tagad augustā mainīta eļļa.
Kārbai eļļa mainīta šī gada sākumā kopā ar sajūga maiņu.
Tās protams nav visas lietas, kas ir mainīts pēdējo gadu laikā, bet, es teiktu, nozīmīgākās.
Gada sākumā tika mainīts sajūgs un spara rats uz parasto spararatu(ne divmasu spararats, jo ieteica), pēc maiņas pie zemākiem apgriezieniem(zem 1500rpm/3-5 ātrumā) ir jūtamāka motora vibrācija, kas it kā ir raksturīgs parastajam spararatam.
Aizmugurē šofera pusē pie arkas ir nedaudz atspiesta krāsa nost ar bamperi, ko noteikti vajadzētu apstrādāt, novērst.
Abās mašīnas pusēs ir salīdzinoši daudz švīku zem kājas ceļa līmeņa - gadu atpakaļ kaija saknābāja. Liekas, ka ar pulēšanu vajadzētu varēt dabūt ārā, bet nav nekas mēģināts darīt, jo netraucē.
Izpūtēja bundulim ārējā čaula ir norūsējusi(6Q0120AK, nav dārgs, ja kaut kad pienāks laiks mainīt).
Priekšējo vējstiklu gan jau kaut kad vajadzētu mainīt - ir skrāpējumi un vēl šis tas.
Ir noteikti vēl sīki vizuāli defekti, ko neesmu minējis.
Nobraukums laikam nav patiess, varētu būt papildus 30 līdz 60 tūkstoši kilometri, precīzi nezinu.
Dodu līdzi ziemas riepas, kas pirktas 2018 gadā un, ja nemaldos, joprojām ir labas, salīdzinoši maz brauktas - Falken Eurowinter HS01 215/40R17 (tikai riepas).
Kopumā mašīna iet ļoti labi, bet ir vizuālas lietas, kuras vajadzētu novērst.
Runāju latviski un angliski, krieviski nerunāju.
Mašīna atrodas Engurē, bet, ja ir vajadzība, varu piedāvāt to apskatīt Jūrmalā, Tukumā vai Talsos, laicīgi sarunājot.