Uzticēsim Tev ienākošo un izejošo pasūtījumu apstrādi (anulācija, korekcija) sistēmā, aktu apstrādi un ievadīšanu sistēmā, kā arī taras dokumentu ievadīšanu sistēmā un arhivēšanu.
Svarīgi, lai Tu būtu ar augstu atbildības sajūtu, ar teicamām latviešu valodas zināšanām, vēlamas krievu valodas zināšanām, pārzinātu MS Office programmu (Word, Excel) labā lietotāja līmenī, ar labām komunikācijas prasmēm, ar spēju strādāt dinamiskā vidē un patstāvīgi pieņemt lēmumus.
Darba samaksa (pirms nodokļu nomaksas) no Eur 1085, - līdz 1160, - (uz rokas no 780, - EUR līdz 830, - EUR).
Darba laiks no Pirmdienas - Piektdienai
Maiņās: 08:00 – 17:00;
10:00 – 19:00;
12:00 - 21:00.
Labumi – veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika), atlaižu kartes, darba apģērbs un apavi, kopīgi pasākumi.
Darba vieta – Liepu aleja 4, Rāmava
Papildus informācija par darbinieku labumiem, darba samaksu, laiku un citiem nosacījumiem pastāstīsim.
Lūdzam pieteikties izmantojot norādīto saiti zemāk "apskatīties"
Jūsu personas dati, kas ietverti CV un citos dokumentos, kas pievienoti klāt darba pieteikumam, tiks apkopoti un uzglabāti saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu, kā arī SIA "Baltic Logistic Solutions" Privātuma politiku, ar kuru varat iepazīties SIA "Baltic Logistic Solutions" mājas lapā.